Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Autor
Markiewiczowa Hanna
(1)
Tuszyńska Ligia (1950- )
(1)
Łopatkowa Maria (1927-2016)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
Temat
Wychowanie
(2)
Dzieci
(1)
Dziecko trudne
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Historia wychowania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Łopatkowa, Maria (1927-2016)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autorka formułuje w tej książce znaczenie i rangę prawno-pedagogicznego aspektu podmiotowości w wychowaniu, analizuje psychologiczne mechanizmy rozwoju osobowości dziecka, a w szczególności jego sfery emocjonalnej. W książce odnajdzie czytelnik pasjonującą fabułę wielu opisanych epizodów, których często dramatycznymi bohaterami są dzieci i dorośli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia również przy rozdziałach.
Książka zawiera wybór najważniejszych zagadnień z historii edukacji człowieka. Autorka w swoich rozważaniach skupiła się przede wszystkim na polskiej teorii i praktyce pedagogicznej. W rozdziale pierwszym zostały zaprezentowane w syntetycznej formie najważniejsze osiągnięcia ludzkiej myśli i praktyki wychowawczej od Starożytności do okresu Odrodzenia i Kontrreformacji. W rozdziale drugim ukazano rozwój oświaty w Średniowieczu, rozdział trzeci zawiera materiał dotyczący epoki Odrodzenia, natomiast w czwartym zaprezentowano czasy Reformacji i Kontrreformacji oraz ich odbicie w rzeczywistości oświatowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41072/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 209-218.
Celem książki jest wskazanie na taki rodzaj wykształcenia pedagogicznego, jaki pozwoli jasno zrozumieć i przybliżyć pojęcie zrównoważonego rozwoju oraz potrzebę edukacji społecznej niezbędnej dla ochrony środowiska przyrodniczego i zdrowia człowieka. Autorka przedstawia przykłady definicji, historię, akty prawne, projekty edukacyjne, strategie i udział Polski w edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66943 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej